ידידותי לסוס ולרוכב

ידידותי לסוס ולרוכב

חיבור מלא בין הסוס והרוכב מתאפשר רק כששניהם רגועים פיזית ומנטלית. סוס שאינו רגוע תחת האוכף, לעולם לא יהיה גמיש ושליו מספיק בכדי לעבור בין שלבי האילוף וליצור קשר עמוק עם הרוכב שלו. הגיעה העת לחווית רכיבה שלא הכרתם.
קריאה ידידותי לסוס ולרוכב 2 דקות הַבָּא בניית שרירי הסוס

מדוע אוכפי Barefoot ידידותיים לסוס?

האופן שבו את/ה יושב/ת על הסוס שלך לא נקבע רק על ידי צורת הגב של הסוס שלך, אלא גם על ידי התאמה של האוכף ולא פחות חשוב מכך, מושב הרוכב. ידוע כי רק סוס רגוע יראה גמישות ונינוחות ברכיבה. הרפיה היא צעד חשוב באימון הסוס, אם לא החשוב ביותר!

הרפיה היא הצעד הראשון - ולכך כל מאמן מנוסה יסכים - לקראת נינוחות וגמישות.

הרפיה, לעומת זאת, דורשת שני אלמנטים:

  1. הרפיה נפשית
  2. הרפיה גופנית

סוס מתוח שאינו יכול להירגע תחת האוכף, לעולם לא יהיה נינוח וגמיש. וללא נינוחות וגמישות, התקדמות לשלבים הבאים באימון - כיפוף פנימה, מגע, פסיעה ואיסוף - הופכת בלתי אפשרית.

ידידותי לסוס ולרוכב

הסוס יכול לנוע ללא לחץ תחת אוכף Barefoot הגמיש, מכיוון שהאוכף נע יחד עם תנועת השרירים של הסוס, אינו מגביל את זרימת הדם ומאפשר לשרירים להיבנות ולהתפתח האופן אופטימלי וטבעי.

סוסים לרוב נוחרים בסיפוק כאשר רוכבים עליהם עם אוכף Barefoot בפעם הראשונה - זהו סימן מובהק של רגיעה ושלווה. בהיעדר השפעה שלילית ממתח או לחץ, מצב רפוי ושליו זה מעודד ומשפר קליטת מסרים על ידי הסוס.

סוסים מבחינים בשינוי מיד, וכשהכתף נרגעת, הראש יזוז אוטומטית כלפי מטה. בהיעדר לחץ כלשהו מהאוכף, הגב ייקמר כלפי מעלה, ויאפשר תנועה בלתי מוגבלת. הסוס מתחיל לצעוד מתחת לאחוריו מכיוון שגבו יכול לנוע באופן טבעי מבלי להיות מוגבל על ידי האוכף.

המשך לקרוא

השאר תגובה

השאר תגובה

אתר זה מוגן על ידי reCAPTCHA ו-Google מדיניות הפרטיות ו תנאי השירות להגיש מועמדות.